איך בנוי ״סרטון טיפים״ מנצח?

ערך, זו המילה החשובה ביותר בשנים האחרונות בכל נושא התוכן, אם אין ערך אם הקורא או הצופה לא מקבל ידע ומיידע חדש התוכן לא רלוונטי עבורו, לכן הערך הוא החשוב ביותר גם בסרטי טיפים וכשמם כך תפקידם לתת טיפים לצופה, כך שהצופה ירגיש בסוף הצפייה בסרט כי הוא קיבל ערך וידע שהוא יכול לקחת איתו, משהו שהוא לא ידע לפני שהוא צפה בסרט, ידע שפתר לו בעיה או כאב


חשוב מאד בסרטי טיפים לדבר בגובה העיניים, לבעלי מקצוע יש נטייה מובנת לגלוש למילים ונושאים מקצועיים

שאמנם מוכיחות לקולגות שלהם כמה הם מכירים את המקצוע אבל לצופה הממוצע, ללקוח הם לא נותנות שום ערך, להיפך הן מרחיקות אותו, הוא לא מבין את המושגים, הוא רוצה שידברו אליו בגובה העיניים בשפה שהוא מבין אותה, אם אתם נופלים לשפה מקצועית אתם מרחיקים את הלקוח ממכם, גם סרטי טיפים צריכים להיות קצרים וממוקדים כמו סרטים שיווקיים, הכרות קצרה, הצגת הנושא והפתרון שאתם מציעים, כנסיה לסיפורים ארוכים לא תביא תועלת.

הצגת הנושא על ידי דוגמא קצרה ומובנת היא דרך מצוינת לתת סרט טיפים טוב, כמובן שסיפור מקרי לקוחות שלכם שמציגים אתכם בתור מי שפתרו את הבעיה בקלות היא דרך מעולה להצגת סרט טיפים, כך אתם גם מציגים את הפיתרון וגם ממצבים את עצמכם בתור אוטוריטות בתחום


ליום צילומים של סרט טיפים כדאי להגיע מוכנים עם תסריטים כתובים, כך תשתחררו מהצורך לחשוב על הטיפ הבא , כל הטקסטים מוצגים על טלפרומטר כך שאתם עומדים מול המצלמה ומציגים את הנושא.