קצר, קצר, קצר. לאנשים אין סבלנות לראות סרטים ארוכים, המסר צריך להיות חד, תמציתי, עדיף שעיקר הידע יגיע בחלק הראשון של הסרט, למשוך תשומת לב, לגרום לצופה להשאר אתכם, אחרת הוא יגלגל אתכם הלאה, אל הפוסט הבא, יש לנו 3-5 שניות למשוך את תשומת הלב שלו, אם לא עשינו את זה בהתחלה יהיה קשה לעשות את זה בהמשך,

האורך המומלץ לסרטוני שיווק טובים הוא בין דקה לדקה וחצי לא יותר, את אלה שהצלחנו לעניין בנושא נצליח אולי
להשאיר עד סוף הסרט, אלה שהתעניינו חלקית אולי יהיו איתנו 30 שניות, ברור שאלה שהנושא לא מעניין אותם הם לא רלוונטים עבורנו. הסרט חייב להסתיים בהנעה לפעולה כלשהיא, יצירת קשר, השארת פרטים כל דבר שיגרום לאדם מתעניין להפוך מצופה ללקוח